Ben de öyleyim canım evden dışarı çıkmak istemiyorum rahmime baskı yaptığı için 2 adım attıktan sonra sanki ekstra ağırlaşıyor tuvaletim geliyor, normalde gezmeyi çok severim yerimden kalkmak istemiyorum evimle ilgilenemiyorum, yarın misafir gelecek hiç bişey yapasım yok kimsenin gelmesini istemiyorum aslında 😮💨