Kızlar malesef dün transferimin 9.günüydü değerim 15 çıktı 5. Gün embriyosu çok üzüldüm çok ağladım gece boyu kendime gelemedim bu neden olur nasl olur hiç bir fikrim yok yarın yine kan vereceğim ama değerim muhtemelen yine düşük gelicek yani devam etse de sağlıksız olduğunu düşünüyorum her yerim iğnelerden mos mor kendime nasıl gelicem nasıl toparlanicam bilmiyorum bu şekilde yaşayıp ikinci transferinde olumlu olan var mı inanın tükendim artık