Anne sütü alan bebekler de doktorlar bu sürenin normal olabileceğini söylüyor, ama mama ile besleniyorsa uzun bir süre. benim kızımda da bağırsak tembelliği varmış gezmediğim doktor kalmamıştı zeytinyağı ile o kısıma masaj yapardım 20 gün sonra ilk kez kakasini öyle yapabilmişti. Ama sonra tekrar 15/20 gün yapmadı ve bu aylarca devam etti hep ağlama krizleri vardı bu sebepten dolayı. Gaz damlaları ve masajlar işe yaramadı. En son tavsiye üzerine biogaia kullandık bağırsak düzenleyiciymis ve çok rahatladık düzene girmişti , fitil de kullandık ama bunlar bizim için anlık bir rahatlama oldu kulak çubuğuyla zeytinyağı masaj vs uzun süreli işe yaramadı bizde. Biogaia tavsiye ederim eczaneye veya doktorunuza danışın mutlaka.