Benim de başıma geldi 2.3 saat yüzüm düştü panik yapmak istemedim geceye kadar bekledim neredeyse ev işleriyle uğraştım Sonra hareket edince içim rahatladı Balık gibi kaydı içimde İletişim numarası varsa doktorunuza mesaj atın kaç saat beklemeniz gerektiğini sorun isterseniz içiniz rahat olur Benim yaptığım yanlışta olabilir siz beklemeyin o kadar 🙈 ama bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ben