Hanımlar hafta başından beri acayip bir boğaz ağrısı burun tıkanıklığı ve dünden beri gözlerimde kızarıklık ve çapaklanma yaşıyorum
Dün sağlık ocağına gittim bana parol gargara ve largopen antibiyotik verdi
Kadın doğumcuma sordum ateş ve balgamlı öksürük yoksa antibiyotik içme dedi ama benim dayanacak gücüm kalmadı canım çok yanıyor ne yemek yiyebiliyorum boğaz ağrısından nede yediğimin tadını alabiliyorum
Aranızda largopen antibiyotik kullanan var mı bi yan etki yaşadınız mı bilgi verebilir misiniz