flower91 hafta içerisindeyim. son iki gündür böyle regl olacakmışım gibi hissediyorum. belim ağrıyor. kasıklarımda yoğun bir ağrı yok. Doğum haftası habercisi olabilir mi? Tedirginim. Yarın da kontrole gideceğim:(