Merhaba arkadaşlar. Yarın 24 haftalık olucaz ancak bebeğim 2 gün önce yerinde durmazken 2 gündür de tam tersi. Günde 2-3 kez hissedersem o kadar yani. Dün saglik ocağında kalp atışını da dinledim ama 2 gün öncesine göre fazla hareketsiz olduğu için içim içimi yiyiyor bu haftalarda böyle olması normalmi acaba bilginiz varmı 😔😔