Aleve Benim adetlerim düzenliydi bi anda bozuldu doktora gittim sorun yok dedi progestan verdi 10 gün kullandım adet olunca gittim kanamalı kist oluşmuş dedi doğum kntrl hapı verdi eritmek için 1 ay kullandım adet olunca gittim erimiş sıkıntı yok dedi ama diğer ay yne adet olmadım 45.günde oldum adetim bitince de o ay hamile kaldım bazıları rahim kendini hazırlıyor diyor belki de böyle bir şeydir bilemiyorum ben de ilk defa yaşamıştım