Kızlar selam. 9+2 haftalık ikizlere hamileyim. Üç gündür karnım o kadar kaşınıyor ki kasıklarıma doğru ve yanlarıma doğru. Bu kadar erken haftada karın büyümeye başlar mı daha çok minik değiller mi? Ben kilo almaya başladığım zaman karnım böyle kasınırdı aklıma o geldi 😅
74kiloyum yani zayıfta değilim hamile kaldım kalalı da kilo artışı tartıda gözükmüyor ama bilemedim yaa 😔