Merhaba 27agustosta doğum yaptım (35+3 te dogdu oğlum) 27 Eylül de kadın doğuma doktora gittim vajina muaynesi için. Vajinamda tek bir dikiş yeri tutmamış ve oradan kırmızı bir et.parcasi çıktını gördüm doktor cristalin diye bir sprey vermişti sadece toparlicak kendini spreyi kullan dedi.Dün akşam spreyi sıkarken kontrol ettim bu sefer bir önceki yara gibi değildi vajinanin içinden bir et parçası görünüyo sağa sola oynuyo..
Sizlere sorum böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ?
Oldu ise bi kaç ay geçince toparlanır mi ?
Kendigilinden geçer mi yani çünkü doktor aladabiliriz dedi bekleyelim rahatsız ederse alırız dedi. O geçmiş şimdi içinden gelen farklı parça var canım sıkıldı.
Egzersiz hareketleri verdi hocam ama.bebekten sebep asla kendime vakit ayıramıyorum
Başına bunun gibi durum gelenler yazabilirse çok memnun olurum