Bende bugun vuruldum 34+5 hafif kahvernhi akkntım bide sancım cıktı bebege herangi bi zararı olsa vurmazlar diye düşünüyorum ama çokta ilaç yanlısı değişim buzamana kadar iyi gidiyodu hamileliğim cok üzüldüm :( aman evde agır iş yapmayın bu haftalarfa ben vok prdan oraya koşturdum iyiyim diye