Kızlar adetime 2 gün var ve normalde çok düzenlidir sadece bundan 7 ay önce bi dış gebelik geçirdiğimde sorun olmuştu normal olarak ama sonrasında düzene girdi, fakat bugün lavaboya gidince peçeteye kan geldi adet belirtilerim var ama öyle çok aşırı bi kasık ağrımda yok normalde kasıklarım çok ağrır ve anlarım bilemedimki acaba erken mi başladım yoksa yerleşmemi