aypersi Arkadaşlar 19+4 üm ve üç gündür kasıklarım sanki gerilirmiş gibi ağrıyor özellikle yatarken ve sağa sola dönerken sizdede oldumu doktora gitmelimiyim🥲
Gozdecaner aypersi rahminiz yukarı çıktığı için ufak kramplar normal ani hareket etmemeye çalışın bende 25 haftadaym yürürken kasıklarımda acı hissediyorum bir süre sonra geçiyor 😩
naneliseker_ aypersi çok şiddetli değilse dinlenip geçen birseysw gebelikte kasık ağrısı çok rastlanan ve normal birsey :)
naneliseker_ aypersi bende de oluyordu:) kanamanın yoksa korkmayın, içiniz rahat edecekse muayeneye gidin tabiki ama rahim esniyor sağ solda ..
esmaaykur 15+5 bende oldu mahvoldum dün gece acile gittim bugun doktora çok şükür bir şey yok hareket halinde agrıysa kas agrısı dedi magnezyum basladı korkulucak bir şey degıl