Her kalp atışı olmayan kimyasal gebelik değil benim de iki kez aynısı oldu biri kendi düştü diğeri kürtaj olmuş genetik test verdim bende pıhtılaşma çıktı şuan 27 haftalığım iğne kullanıyorum eşiniz de gitsin bence doktora sperm kalitesine baksınlar ondan da kaynaklanabilir