MOMTHEMOM inşallah canım peki doktorun sana birşey dedimi ? Biz pazartesi yine gidicez tam 7+1 oluyoruz Ozaman hayırlısı inşallah bol bol dua ediyorum tüm hamilelerim yardımcısı olsun rabbim o nasip ettiyse olur biz tedbirimizi alalım şakın ümitsizliğe kapılma ben Eylül ayında bir düşük yaşadım bizde cok korkuyoruz ama verende rabbim alanda bunun icin herşeyin başı ılacı dua