Aryaam Ankara-58 evt biraz yüksek benim sürekli bu şekilde hiç düşmüyo ama şuan ılık duya limon sıkıp için ve bı tane sarımsak yutun çok iyi geliyo ve kaç haftalıkksiniz
Aryaam Ankara-58 işte bi anda oluyo anlamıyosunuz bile ben oğlumda tansiyon dan dolayı 36 hafdamda acil sezaryana alindim
Aryaam Ankara-58 gebelik boyunca bu ölcumdeydi sonda 16. 17 yedilere çıktı birdden şuan yine aynı sorunum var bu gebelikte de tansiyon sorunu yaşıyorum rabbim yardım etsin hepimize inslah sağlıklı bı şekilde inlsh dünyaya gelirler
Aryaam Ankara-58 makina Alicam işte ama sen sakın kal stres yapma çünkü stres yapınca daha çok yükselir sakin ol bu olcumda bsy olmaz inslah
Aryaam Ankara-58 postuna bakarsan biri tuzlu ayran yazmış güldüm resmen evt limonlu su bana çok iyi geliyor uyuma bkle düşene kadar
Ankara-58 Aryaam uyku dene birsey kalmadı ki cnm sade sodaya limon sıktım onu icecem şimdi ölçüm 15 8