12hafsagunkokkaya96 canım ben üçüncü kızımda hafif sancılarım vardı tam 40 haftalık olduğu için gidelim nolur nolmaz dedik, bi gittim ki 7 cm açılmam varmış hemen apar topar doğuma aldılar😂 2 saat kendi sancımı çektim tam açıklık oldu ama bu seferde bebek kanala inmemiş dediler suni verdiler, yarım saat geçmeden doğurdum, kesi felan yoktu gayet iyiydi 🤭