Nasipse 16 Kasım’da 15.30’da 3. evladımı oğlumu kucağıma alacağım. Benimle aynı günü kimler bekliyor sohbet edelim istedim ☺️ İlk kızımı normal , ikinci kızımı zorunlu sezaryen olduğum için şimdi de öyle olacak mecburen. Bir de tüplerimi bağlatacağım inşallah.O yüzden değişik duygular içerisindeyim 🥹🙈
3 yaşında kızım Mevsim 💜
1 yaşında kızım Güneş 💛 vardı şimdi de sürpriz yumurtam 🙈
Oğlumuz Bulut 🩵 gelecek inşallah 🙏🏻🥰
Sizler nasılsınız, her şeyiniz hazır mı ☺️☺️