Ezel16 Hync1 Orta bir değer yükselebilir belki 2 gün sonra tekrardan kan verip takip yapabilirsiniz 😇
Zeyynnpp Hync1 kuzum seninde benim gibi çıkmış bende acil de yaptırmıştım niye referans dışı yazıyorlar anlam veremiyorum Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah sanada 🤲
Mehlika26 Hync1 benim ilk gebeliğimde beta hcg değerim adete 1-2 gün kala 10.48 çıkmıştı ama o bile kimyasal çıkmıştı
Tgbayvz Hasret5506 kasıklarımda cok fazla agrı var belime vuruyor adet tarıhım 14 dü bugun ıdrar geatı yapsam cıkarmı acaba
Hasret5506 Tgbayvz yani o şekil ogrenende var ama 4 günde çok şey değişebilir ben 1.5 le kanda öğrendim oda belirsizdi ztn 4 gün sorna testim pozitife dönmüştü yinede size kalmış bişi
Semrat Tgbayvz canım benimde 15 bat bende bugün yaptım 5 gün önce yani hem erken hem kaset test negatif çıktı 15 ine pozitif olurmu bilmyrm ama üzüldüm hayrlsi artik
Semrat Tgbayvz test varsa yap canım çünkü insan yapsammi yapmasammi diyerekte kendini yiyor ben şimdi negatif gördüm üzüldüm 5 gün sonra pozitif gorersem çok sevinirim
Tgbayvz Semrat ama dün doktora gittigimde kan degeri çok düşük cıktı doktor düşük teklikesi olabilir dedi
Semrat Tgbayvz canım hayirlsi adet günümüzü bekleyelim belli olmaz yoksada olmadgni biliyoruz diyelim şimdi en azından