Dnmzzeda Öyle mi o zaman özel olmasının manası pek yok gibi arkadaşlarım 11 12 de öğreniyorlar hep devlet bile 13 14 de söylüyor 😐daha önce söylemiyor mu 15+da gidicem bu hafta içi söylemez mi yani yine, o zaman gittiğimde bakmadı bebeğin pozisyonuda çok uygunken hatta iki kere pozisyon değiştirmişken birde kalbinide dinlemedi dikkatimi çekti keşke renklide açsa🤭 daha önce iş nedeniyle doğuda yaşıyordum ortaki şartlarda bile doktorlar renkli gösteriyordu ben burada epey şaşırdım açıkcası bu yüzden belki aynı hastanedeki erkek doktora geçerim diye düşündüm