Suan tam 35e grdim 34+4 de gttm en son idrarda enfeksiyon var dedi doktorum ama bnde yanma falan yoktu tahlilde ckti antibiyotik ve gunde 3 defa icilen suda eriyen purinol dye bi ilac verdi bi kac ay oncede ckti yine kullanmstim bakalm ins gecer bana aci bise baharatli falan yeme dedi bide soguk su icme dedi bn daha once hic olmamistim hamileligimin basindan beri belirti yok tahlilde cikiyor enfeksiyon cok onemliyms gebelikte ama hamilelikte oluyo sanirim cevremde cogu insanda var ne yazikki