eymenim_ Yarın ikili tarama sonucu almak için gidecektim fakat 10 Kasım dolayısıyla cevremdekiler bakmazlar diyor doğrumu bilgisi olan varmi daha önceden hiç resmi tatile denk gelmediğim için bilmiyorum
Feyzabeyoglu eymenim_ hastanede kimse olmaz ki yani acil dışında diyim Hic gitmedim gerci poliklinige resmi tatilde Kimse olmaz diye gitmedim yani
KuzeyinAnnesi10 eymenim_ 10 Kasım resmi tatil değildir yarın randevum var hatta hastaneye gidicem ben
eymenim_ MasalAlparslanMom ay valla kafam karıştı az önce elimle kayinvalidem bizdeydi öyle dediler hatta bi tanıdığımda yarına randevusu var nasıl dedim yani bana boşuna gitme dedilerde kayinvalidem birkere sonuç almaya gitmişti bakmamıştım öyle diyo ne zaman olduğunu bilmiyorum da diyo bakmiyolar diyince soracak bi Dr falanda yoktu buraya yazayım dedim tesekkur ederim