Ruukiiyee00 evet özelde yapacagim ilk muayenede kendimi kastim zaten enfeksiyon vardi doktorum zorlamadi fitil verdi kullandim enfeksiyon gectikten sonra tekrar muayebe etti ama ben cok kasilyorum doktor normal dogumda zorlanabilecegimi soyle zaten bebegim 1 hafta onde kilo olarak sali gunune gun verdi sezaryen icin