36+5 hamileyim kızlar şu an sırtımdan karnıma doğru bi ağrı girdi ve bebek kendini bi yere topladı karnım sertleşti aşağıya baskı hissediyorum takip edeceğim dkları düzenli mi diye ay doğurcam mı acaba kızlar doğumun başladığını nasıl anlayacağım çok endişeliyim en son ki kontrolde kanala inmişti bebeğim