Arife3458 kizlar 18+3gunluk hamileyim iki saattr sol kasigim ara ara 5saniye falan titreyip duruo bebegimin hareketi değildir çünkü o anlik olup gidio bunu yasayan varmi
Minnosunannesi Arife3458 genelde Hamilelikte oluyo o sebebini bilmiyorum ama bi kaç kişide daha duydum. Bebeğin ilk hareketlerinde öyle zaten seyirmeyle başlıyo ama bi orda bi burda ve düzenli değil
Arife3458 Minnosunannesi suan gecti belkide yarin baska bi yerde başlar aman kötü bisey olmasinda inşallah Allah in izniyle kucagimiza alalim herbirimiz