Gzdesri ben de 4adet tulum aldım 3-6 ve gözüme büyük geldi doğal olarak, 25haftaligiz bu arada şubat bebeği olacak. Büyür heralde 40ı çıkınca Bi de içine giysi giydiririz kış doğalgaz yansa da yeni bina da olsa evim soğuk oluyor benim. Bi ara iade edip 0-3 mu alsam dedim. Şimdi sizin yazdıklarınızı da okuyunca dursun diyorum