Canan-_16 Canan-_16 bi yerde gördüm pozisyon için kız deniliyor erkek pozisyonu daha değişik ve ben koz hissettim kaç haftalık
TugbaOmerCucuk TugbaOmerCucuk bu benim erkek cinsiyeti aynı şekilde yerleşmiş görünüyor ama doktorlar bi ilgisi olmadığını diyorlar sag ya da sol fark etmiyormuş sağlıkla gelsin inşallah
FatmaYaser TugbaOmerCucuk En önemlisi sağlıkla gelmeleri tabiki ❤️ ama insan illaki merak ediyor işte elde değil😊
FatmaYaser Canan-_16 Fotoğrafta 10 haftalıktı ama ben şuan 13hafta+6 gün oldum, hepimizin bebeği sağlıkla gelir inşallah 😊
FatmaYaser Canan-_16 geçen hafta gittim ama doktorum direk erken henüz diyor cinsiyet hakkında bir şey söylemiyor