Asliasyam Benimde bir oğlum var ikinciye gebeyim bir birinden alakasız geçiyor gebeliğim. Eşimin hisleri kuvvetli ananemin, dedemin vs hepsi kız hissediyordu bende. Hatta annem rahmetli babamı rüyasında görmüş bir kaç kere kız kız diye ama doktorum erkek dedi detaylı doktorumda. Ama ilk oğluma kıyasla ismini erkek oluşunu benimsemedim, illa da kız olsun istiyorum da ya benim için imtihansa vermiyorsa Rabbim vardır bir bildiğim dedim. İkili tarama vs yaptırmadım sağlıksız diye aldırırsam Allah bana günah yazar oğlumla sınar bir daha anne olamamakla diye düşünüyordum, cinsiyet konusunda da öyle düşünmeye başladım. Rabbim vermiyorsa vardır bir hayır bir bildiği diyorum. İnsan 2 meyveden de tatmak istiyor doğal olrak ama her şey nasip kısmet sağlıklı olsun yeter