Anneadayiii__ Bugün 2. Doz aşıyı oldum aşırı midem bulanıyor iştahım kaçtı ve boğazım daha da yanmaya başladı hiç halim yok ne zaman geçer bu? Sürekli ağzımda tükürük birikiyor ekşi ekşi 😔
Gozdecaner Anneadayiii__ ilk gebeliğimde 2 doz tetanoz sallamadı beni ama ikinci gebeliğimde olduğum bir doz hem mide bulantısı yaptı hem kolumu kaldıramadım ama 2. Günden sonra rahatladım biraz miden bulanırsa kusmamak için tutma kendini kusarsan rahatlarsın
Anneadayiii__ umrumdadegil ilk dozda baya kustum ateşim çıktı ama o gebelikten önceydi köpek ısırmıştı
Oyaa54 Benimde ikinciyi gebeliğim ilk aşı oldum dün dünden peri nefesiz kalıyorum sakin halsizim :( göğüs ağırısı var
Anneadayiii__ ipekskr_1 benim önceden 1 doz aşım vardı 2. Dozu 20. Haftada yaptırdım normalde yine yaparız toplam 3 tane olur dediler istemedim
meelooss Bana 3 doz hamilelikte 2 doz doğumdan sonra toplam 5 doz yapıcaz dediler çok fazla geldi gerek var mı sizce 5 doza. yaptıran var mı o kadar
Anneadayiii__ meelooss hayır yaptırma 5 doz ne ben yaptırmam valla dün oldum hala çok kötüyüm sahroş gibi oldum boşver yaptırma onlar 10 sene korusun diye o kadar yaptır diyorlar yaptırma abartıyorlar
Anneadayiii__ meelooss gebelikte 2 doz yaptır sadece çoğu gebe öyle yapıyor ben 1 dozda bile bayılacak gibi oluyorum 5 doz ne
Evremoz meelooss ilk dozu oldum 3. Gündeyim kolum hala ağrıyor hareket ettiremiyorum bir an önce geçsin diye dua ediyorum ,2. Doza korka korka gidicem ,çekilecek çile değil.