Nurdemirr Akşam üzeri başlayan vajina ağrısı neden olur hatta bir ara yürüyemedim bile doktora gitmelimiyim ?
Ayseumut Nurdemirr ablamda 38 haftalık 2 gundur vajına ağrısından yuruyemedı doktora gttı 2 cm acılma başlamıs
Bbbb0000 Haftadayım bende de aynısı var doktoruma sordum normal olduğunu söyledi ayağa kalktığımda daha çok artıyor 🌼
Nurdemirr Bbbb0000 bu akşamdan öncede yaşıyordum fakat bu kadar etkilenmiyordum bu akşam ağrıyı baskıyı baya hissettim umarım normaldir
Merveeenurrr Bebek Doğum kanalına girdiyse yada doğum pozisyonu aldıysa baskı yapıyor o yüzdendir. Bende de çok oluyor normal bir durum
Nurdemirr Merveeenurrr uzun süredir doğum pozisyonundaydı ama doğum kanalına girmiş olabileceğini düşünmedim pazartesi günü kontrolüm var bekleyeyim ben o zaman
anneyimmbennn Nurdemirr düzenli sancın falan yoksa korkma bence benim bebişim de kanalda baskısından duramıyorum hiç
Kbrf 37+6 benımkide aşırı baskı yapıyor hatta böyle vajinama vuruyor sanki çıkacak gibi bende pazartesi gideceğim bakalım ne dicek doktorum