Ezgicelll34 Şimdi bu ne demek oluyor daha da mu koyulaşması lazım yoksa normali bu mu anlamadım bi türlü bat ne hangi günler beynim sulandı biri açıklaya bilirmi?
Ezgicelll34 Anneadayiii__ yok ya valla öyle anneme sordum benim zamanımda yoktu böyle şeyler dedi geçiştirdi 😂
umrumdadegil Ezgicelll34 evet bugün değerlendir yarın da yap testi bakalım yine koyu çıkacak mı eşinde sprem sorunu yoksa yarını da değerlendirirsin
Anneadayiii__ Ezgicelll34 kadının zamanında cidden yoktur yeni çıktı sanırım bu da bende yeni gördüm hiç bilmiyordum adet günüme göre hesaplıyorum doğurganlığı 😂