39+3 ayakta kılıyorum ara vermiştim tekrar başladım düzenli kılıyorum hatta tekrar başlayınca Bi zorlandım kollarım filan uyuşuyordu ama onlar geçti kısa sürede nefes darlığı da sık sık oluyordu şimdi rahat kılıyorum biraz sabır istiyor alışıyorsun bende göbekten dolayı bacakları açarak kalabiliyorum başka türlü olmaz zaten bide doğuma çok faydası var bence