Kızlar 13 gün geciktim artık bu ayki yumurtlamam geldi neredeyse .bir buçuk aydır sürekli midem bulanıyor ve ilk defa et çikolata vs tiksiniyorum .Ama testler negatif .karnında hafif bir açıda hissediyorum Regl günüme bir iki gün kala sancısını hissettim ama regl olamadım .13 gün test negatif olsada sonradan pozitif goreniniz oldu mu? Önceki ay da 3-4 gün sürmüş sadece reglim