10 gün once kürtaj oldum kızlar hic kanamam olmadı 5. Gunden sonra biraz basladi doktor bakınca sıvı birikmis dedi metiler verdi 2. Kullanısimdan sonra sancım oldu aksama kadar aksam yürüyüşe çıktım disardayken baya büyük bi pıhtı düştüğünü hissettim o sıvı bosalmistir diye düşünüyorum sancım geçti şükür başka bi sorun çıkmaz demi kızlar pazrtesi tekrar çağırdı baska bi sorun görünmüyor dedi ama ister istemez tedirgin oluyorum