Fadige Merhaba 39+2 yim . Aşılma olması için adaçayı içenler olduğunu duymuştum deneyen var mı hamileliğim boyunca hiç içmemiştim düşük tehlikesi olacağından dolayı ama son haftalarda açılma için işe yarar mı acaba
Nuurmu Doktoruma sordum ahududu yaprağı çayı ve adaçayı içmeme izin verdi 39 haftalık oldum artık doğsun istiyorum inşallah işe yarar