Happ _Mother_ ben bekliyim dedim iyiki de beklemişim regl daha 18 kasım ama dün silik bugün hiç bişi çıkmadı bakalım nasip inşallah vardır 🤲🏻
Bebh Happ dün gönderinize baktım vardı bugun göremedim belki testte sıkıntı vardır daha adet tarihinize cok var benimde bat 19 kasım ama göğüslerim acıyıp adet öncesi sivilce cıkar benim çenemde oda cıktı bu ay umudum kalmadı 🥺
LeylaEla Happ Ben göremedim bişey cnm ama sanki erken yapmışsınız ben adete 3 gün kala yaptım o zaman çıkar :) hayırlısı inşallah
tubik_ Sevinc-Berna87 benim de 3 gün var adeta. Kasıklarım çok ağrıyor, beyaz akıntım çok hafif katı bir akıntı. Yer yer de midem bulanıyor. İnş psikolojik değildir, inş hayırlısıyla hamileyimdir
LeylaEla tubik_ Erken gebelik testi yaparsanız çıkabilir benim çıkmıştı tam 3 gün kala belirtilerim de sizinki gibiydi hemen hemen ☺️ İnşallah vardır 🤲🏻