Sennnnnnn ya zaten mantıken de her ikisi farklı hormon da öyle olanlarda varmış ya zaten ben gebelik için yapmadım bu ay başladım tekrar ovülasyona eğer adet olursam o zamana kadar düzenli yapıcam o yüzden yaptım yani gebelik tespini için yapmadım kan tahlili olmadığım sürece silik çizgilere pek gönül bağlamıyorum çünkü yani amacım yumurtlama olur mu diye takibi sürdürmek ama her ikisi de böyle çıkınca şaşırdım sadece 😄