bdenerigokce 1 cm açılma ile yatışa giriş yaptım yine😂 nstde sancılarım çıkıyor 5 dk da 1 e düştüğü için geldim ama 1 cm de çok az bunu beklemiyordum😂 sizce sabah doğurur muyum😂
Eda-ekici 37 haftalıkken sancılarımdan dolayı hastaneye gitmiştim 1 cm açılmam vardı doktor serum verdi 1 gün yatırdı sürekli nst ye bağladılar şimdi 39+4 üm daha doğuramadım😄🤦🏻♀️
Melisaalver Bugün benimde sancılarım çıktı bu arada 39+2 yiz. 1 cm açılma ile yatış yapacaklarını söylediler korktum istemedim evde çekeyim sancımı diye yaa🙊
Eda-ekici Melisaalver Doğru karar vermişsin ben 1 gün yattım ama pişman oldum saat başı çatı muanesi yaptılar bileydim yatmazdım 😄😅
Ssgunes bdenerigokce açıklığım fazla yoktu aslında 3cmdi suyumu boşaltıp eve göndermediler. Ben de sormuştum çok bekleyeceksem eve döneyim diye. Eve gönderemeyiz doğum başladı dediler. Hemen suni sancı her yarım saatte açılıyordu bir bir
Eda-ekici Suni sancı önermiyorum benim bi akrabam 3 cm açıklığı vardı. 3 cm açıklığı olmasına rağmen 3 hafta sonra doğum yaptı.
bdenerigokce Eda-ekici yok bende istemiyorum istemeyeceğim, hastanemde önermiyor. Sormak istedim sadece 🥰
Ssgunes bdenerigokce bdenerigokce bence ağırısını sormayın herkes farklı acı eşiğine sahiptir. Ben sancı verilirken epidurale döndürdüm. O bile fazla gelmişti