Heyaslily Folik asiti her gün mü kullandınız yoksa gün atlayıp da mı? Ne kadar kafa karıştıcı bilgi var🤦🏼♀️ ben her gün kullandım 12 hafta boyunca sonra bıraktım vitamine geçtim ama foliği her gün kullanmayın diyenler çıkmaya başladı 🤦🏼♀️
Limeekce Heyaslily hamile kalmak isteyen 3 ay kullanmalı hamile olduğunu öğrendikten sonra da 3 ay boyunca her gün 1 kez almalı
umrumdadegil Heyaslily ay her şeye bir şey diyorlar zaten anlamıyorum kullanıyoruz kullanmayın kullanmıyoruz kullanın 🙄 Allah korusun bizi de bebekleri de artık doktor ne derse onu yapıyoruz
Sermec27 Heyaslily hamile kalmadan 2 Ay önce başlayıp her gün doğum yaptığım güne kadar kullanmıştım oğlumda su an yine hamileyim yine gebe kalmadan başladım doğuma kadar her gün yine kullanmayı düşünüyorum
mervemurat16 Heyaslily ben her gün kullanıyorum.Doktorum bana verdiği folik asit içinde multi vitamin de olduğu için doğuma kadar kullan dedi
Heyaslily Ben de hamile olmadan önce kullandım bir ay, sonrasında da hamile kaldım 12 haftaya kadar her gün kullanmaya devam ettim. Ama bazılarının her gün kullanılmamalı demeleri stres yapıyor 🤦🏼♀️👀
Zeehraaaa Haftaya kadar her gün kullandım şu an kullanmıyorum d vitamini ve başka bir vitamine geçtimm
cokbilmismom Hamile kalmadan öncede kullandım 11. Haftadayım hala kullanıyorum günde bir tane vifolic içinde başka bir sürü vitamin var. Zararı olduğunu asla düşünmüyor aksine bebeğe ve bize faydası var. Günlük almak zorunda olduğumuz miktarı maalesef doğal yollardan alamıyoruz destek şart.