annemsii Selam kızlar nasıl gidiyor 34+1 olduk biz , bebeğin durumu kilosu siz nasılsınız bende vajina ağrısı baskısı var bir haftadır nedendir bilmiyorum
abnw annemsii 34+5 iz 34 iken 2400 gr di. Bu aralar aşırı derece de hareketli hareketleri canımı acıtıyor, özellikle yürürken.birde sürekli karnım sertleşiyor
karan211 annemsii bnde 34+3 um aşırı derecede vajina ağrısı nefes alamama çok zor geçiyor bebek kilosu da 2600 dedi doktor
rabiaozcans annemsii merhaba, bende 34. haftadayım. şuana kadar 10 kg aldım 75 kiloyum ama hamile kalmadan önceki görüntümle aynıyım sadece göbek büyüdü🤭 bebeğin kilosu hakkında bir fikrim yok şuan. en son 31+5’te muayene oldum, 2 kilo olduğunu ve bebeğin başının aşağı döndüğünü söylemişti. bir sonraki muayene çarşamba günü olacak. ilk nst’ye gireceğim. şimdilik hiç bir şikayetim yok çok şükür. hamile olduğumu bile unutuyorum diyebilirim. bebek iyice ağırlaştığında ne olur bilemem tabi💖
Nurmert annemsii 35+1den bildiriyorum durum vahim 🥹 vajina makat ağrısı bel ağrısı kasıklarda sürekli bir adet sancısı valla durum çok kötü ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum ne yürüyebiliyorum 🫣en son 2gün önce kilosu 2700 boyu 50cmdi
annemsii Yasarcemil mervesvr6 Nurmert rabiaozcans karan211 Selam kızlar öncelikle çok geçmiş olsun rabbim bir an önce kucağımıza almayı nasip etsin banada yavaştan doğum korkusu gelmeye başladı ikinci çoçuğum olucak normal doğum olucak inşallah. Kızımda doğumum çok kötüydü doğum sonrası el yüz vücut hep çil şeklinde lekeleenmiştim ve bir haftaya geçmişti okadar ki zordu 6 ay iyileşememiştim oyüzden doğumun da hayırlısını nasip etsin rabbim. Bizde 32+5 gibi kontrole gittiğimde 2500 falan demişti doktor oğlum olucak isminede daha karar vermedik abnw
mervesvr6 34+6 çabuk yoruluyorum ve kaburga ağrım beni bazen çok zorluyor, midemi çözemedim 2 gün yansa 10 gün hiçbir şey olmuyor 😅 kilosuna 34’de 2500 demişti
Yasarcemil annemsii 34 haftada kontrole gittiğimizde 2800gramdı boyu 50 cm 🧿 Baskı çok var bel ağrısı ve gece uyuyamama 🫣
Zeynep_2304 annemsii bizde 34+6 baya ağırlaştım yürümekte zorlanıyorum artık ve bebeğin başı aşağıda olduğu için çok baskı his ediyorum ve mide yanmalarım çok iki gün önce kontrolüm vardı bebeğin kilosu 2200 boyu 46 cm 😍
Zeynep_2304 annemsii teşekkür ederim canım aynen annelik çok zor ama çok da güzel sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 😍
Drnzgn annemsii 35+2 deyiz sürekli regli ağrısı gibi ağrı yadiyorum hareketleri can acıtır artık bebişin karnım bazen top gibi oluyor sertleşiyor canım acıyor son ay acı rahatsuzlik ayiymis ama bu günümüze de şükür 20 gün sonra oğluma kavuscam
YigitPoyrazMomm annemsii 34+5 hiç rahat değilim çok şükür bebeğim herşey iyi ama büyüdükçe kaburgalarima baskı uyguluyor ve midem çok kötü uyuyamiyorum oturamıyorum en son 32 haftada gittim kilosu 2145 pazartesi günü nst var bide bebegimin kontrolü bakalım keyfi kilosu kaç oldu merak ediyorum💙🐣
surfermom annemsii tam 35 haftalık olduk, 34+1’de 2600’du kilomuz 🧿❤️ vajinada baskı, ağrı, kasıklarımda ara ara hafif ağrılar, çok sık sertleşme, beyaz akıntı… bu haftalarda en çok bunlardan çektim herhalde 😔
Aysensrkan 34+6 dün karın ağrısı bel ağrısı kusma sebebiyle hastaneye gittim bağırsak enfeksiyonu olmuşum serum falan yedim anda kendime geldim aman dikkat edin. Bebeğimin suyu azalmış 37. Haftada mecburi sezaryen olacağım son 2 hafta 🥹