Bebisbg34 kabız değilim diye dert mi yaniyorsun 😁 kabız olmak dünyanın en kötü seylerinden biri Allah düşmanıma vermesin diyorum 😁 cok mu sık tuvalete çıkıyorsun? Bol lifli besinler tuketiyor olmalısın bu da çok güzel bi sey. Magnezyumun da etkisi var. İki ay kabızlık yaşamış biri olarak şunu soyleyeyim her gün ağlıyordum ustune bi de hemoroid oldum. Bence dert yanmamalisin 😁