Ciceklibahcee @Umay_merve0
Bırak Allah aşkına, internette bile yazıyor. İlk üç ay özellikle çok tehlikeli. Benimde yolculuğa çıkmam gerekiyordu ama doktorum kesinlikle çıkamazsın dedi. Bende bir kaç doktor görüşü aldım. Onlarda olmaz dedi. Riskli bir gebelikte geçirmiyordum ayrıca… Buradaki insanlarda doktor görüşlerini anlatıyor. Onların dedikleri de yalan değil ve gercekten çok tehlikeli. Sana canlı bir örnek vereyim. Benim kuzenimin eşi bu yüzden düşük yaptı. Doktor yolculuk yasak demiş ona rağmen 5 saatlik yol gidip gelmiş bir gün arayla. Kendi araçlarıyla gitmisler ama dikkat etmemiş anlaşılan, sabit oturmaması gerekiyor kan dolaşımı için. Velhasıl İstanbul’a döndüğünde karın ağrısıyla doktora gitti, bebeğinin öldüğünü öğrendi bebek 3.5 aylıktı. Bana da doktorlar musade etmeyince İlk üç ay bi yere kımıldamadım sonrasında da dikkat ederek yolculuk yaptım.