1 Kasım da doğum yaptım emziriyorum ve dün farkettim ki koltuk altımda bezeler oluşmuş 3 tane sertlik araştırdım mastit yazıyor ama ne yapacağım nasıl geçecek 😔😔😔 tecrübeli anneler lütfen yardımcı olun , o göğsümü hep vermeye çalışıyorum emziriyorum ama o bezeler kaybolur mu hemen