Kızlar Salı günü mecburi sezeryan olacağım hem sezeryandan ve sonrası için çekeceğim acıdan korkuyorum hemde çok istiyordum bebeği her zaman bebekleri çok çok fazla sevmişimdir anne olmak hep hayalimdi ama sezeryan günü aldık 2 gün önce o günden beri ara da çok mutlu oluyorum sonra düşünüp üzülüp ağlıyorum acaba hazır degilmiydim bebeğe diye düşünüyorum acaba iyi anne olabilecek miyim bir insanın sorumluluğu söz konusu hayatım daha mı zor olacak eskisi gibi hiç olmayacak mı aklımda bir sürü şey bir de bunları düşündüğüm için kendimi suçlu hissediyorum Allah nasip etmiş sen neler düşünüyorsun böyle diyorum iste böyle…