Hanımlar merhaba, tam 1 sene önce ikiz gebelik yaşadım ve 10.haftada düşük yaptım. 1 senedir hamile kalmaya çalışsam da olmuyor. Bugün endokrin bölümüne gittim. Bana DEKORT diye bir ilaç verdi. 2 tane içip kan verecekmişim.Hormonlara bakılması için Bu ilacı Kullanan ya da fikri olan var mı?