Hilalcikkk Merhaba arkadaşlar 29+6dayım hafif hafif adet ağrıları yaşıyorum bele vuran bu nedir :/ normal mi
cigdempolat Hilalcikkk evet normal bebiş baskı yaptığı için birde rahim kendini hazırlamaya başladığı için ağrı hissetmemiz normalmiş
zelium12 Hilalcikkk aynı haftalarda bende yaşamıştım hatta doğum sancısı sanıp korkmuştum. Daha sonra böbrek taşına bağlı idrar yollarında genişlemeden kaynaklı olduğunu öğrendim :) doktorunuza söyleyin o size en doğru bilgiyi verecektir mutlaka
sydake Bende 34’teyim benim de arada ağrı giriyor. Ayrıca sürekli uykum var. Hiçbir şeye de halim yok😔😔