asiyeisk Merhaba , önerebileceğiniz bebek arabası nedir acaba . Çok fazla marka ve özellik var . Hangisini önerirsiniz
cigdempolat asiyeisk ben Kraft time s modelini tercih ettim çok kullanışlı pratik ve hafif ayrıca iskeletinde taşıma kolu var tek başına olduğunda da büyük konfor sağlayacak
hellomama Joie litetrax 4 kullanıyorum çok memnunum. Sürüşü kolay taşıma kapasitesi 15 diyor ama çok daha fazlasını taşır bence gayet kaliteli çünkü.