_momnew Kızlar cuma günü kan verdim beta 71 çıktı dört gün sonra 280 çıkması hesaplanırken 530 çıktı iki gün sonra yani bugün tekrar kan verdim 2136 çıktı böyle olupta ikiz gebelik olduğunu öğrenen var mı?
_momnew Hasret5506 alttan muayeneden tedirgin olduğum için baktırmadım yarın tekrar çağırdı doktor yarın görebilirim belki
umrumdadegil _momnew tedirgin olmaya gerek yok alttan muayeneden bur şey olmuyor olsa doktor bakmaz zaten korkma🥰