Mhmtmdh Kızlar bugun 40. Haftam doldu. Doktor randevum vardı. 37. Haftada doktor catı muayenesi yapmıstı ve catımın uygun ama cok fazla yırtık olucagını söylemişti. Bugun yıne yumusama ve acılma var mı dıye kontrol ettı malesef yumusama yoktu sadece 1 cm acılma oldugunu ve doğumumun zor olucagını soyledı. Bebek cıkarken omuzlardan cok zorlanır dedi. Bendr normal dogum zor olucaksa Sezeryan olsun o zaman dedım. Normal doğumu cok istiyordum ama malesef yarın sabah sezeryan ile alınacak. Sanki sezeryan olsun dedıgıme pısman oluyorum gibi🙈
Esra8861 Mhmtmdh bende normal doğum beklerken sezeryan uygun dedi, çatıkemiğin asla uygun değil dedi doktor 1 kg bile bebek doğmaz bu sekilde dedi. Haftaya gün verdi ameliyat için. Heyecanlıyım...
reinamm Mhmtmdh nasıl bi doktormuş o😂 çok yırtılırsın ne ya ahahhahaha. Çatının uygunluğunu da geçtik artık yırtığn olura mı geçti doktorlar
Mhmtmdh Hatunnn canım acılmada vir sıkıntı yok. Doğarken omuzlardan cok zorlanır cok zor olur dedı. Bnde bebegı se kendımı de riske atmak istemedim. Hayırlısı olsun bakalım🤗
Mhmtmdh Esra8861 hayırlısı olsun bakalım. Yarın minik kurabıyemi alıcagım kucagıma:) darısı sizlere olsun insallah🤗
Buseamaikizlerburcu Cocugunu sag salim kucagina alman onemli sezeryana neden bukadr karsisiniz anlamadımonemli olan saglikli dogmasi hayirli dogumlar olur insallah
Hatunnn Mhmtmdh hayir oyle tabikide hayirlisi olsun ama seyi anlmadim cati musaitse omuzlardan niye sikinti oluyorr
Nisanurr Canım doktor niye öyle bise demiş çok yirtilirsin falan diye en fazla benim gibi 6 dikiscik yersin 😂😂 catin müsaitse omuzlardan nasıl sıkışıyor onu anlamadım 🤷🏼♀️ hem 1 cm açılma varmış benim 38de 1,5 2 cm açılmam vardı ve oğlumun boynunda kordonu vardı kanalda bile değildi ona rağmen suni sancıyla doğum yaptım ben deneyebilirdin belki de normali istediğin için söylüyorum ama bebegin sağlığı daha önemli tabiki 🤷🏼♀️