Dilosss05 yani idrar yolu enfeksiyonu mu bilmiyorum ama bende de oluyo cok yani yesil akintim oliyo 8. Haftamda da olmustum doktorum fitil verdi gecmisti bu haftamda tekrar basladi ( 14 haftalik). Doktoruma da sordum iki gun once bi skimti olur mu deddim olmaz dedi basit bi vajinis bu dedi cumartesiye kadar bekleyelim dedi o gun recete yazarim dedi ayni ilaci cericem dedi. Yani ilk oldugunda idrar yolu enfeksiyonu diye biliyodum ama simdi doktorum basit bi vajinis dedi bebege bi zarari olmaz dedi anlamadim yani cumartesiyi bekliyroum insallah bi da olmaz ben hic hayatimda bunlari yasamadim valla ilk defa boyle bu renkde akintim oluyo bol su icmeye calsiisyorum elimden geldigince onun haricinde ne yapsan da gecmiyo maalesef benim kullandigim 3 gunluk bi fitil ismini bukursam atarim ilaci kulmandigim zaman yesil akinti cok fazla geliyo temizlendigi icin ama 3 gun oek bisi gelmiyo cok sukur